Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφές

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 7 (επτά) ημερολογιακών ημερών  αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολήν σας, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας σας, είναι απαραίτητο να σταλούν: 

  • Η φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη 
  • Τα έγγραφα που συνοδεύουν το είδος (δελτίο αποστολής, απόδειξη πώλησης) 

Καθώς τα αντικείμενα που διαθέτουμε στην ιστοσελίδα μας είναι από μεταχειρισμένα έως καινούρια, παρακαλούμε να διαβάζετε τις περιγραφές των προϊόντων και να βλέπετε τις σχετικές φωτογραφίες προσεκτικά, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στα μεγέθη των προϊόντων και σε όποιες φθορές μπορεί να φέρουν.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι: 

  • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
  • Να μην είναι λερωμένο, φθαρμένο ή ξηλωμένο.
  •  Να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. 
  • Να επιστραφούν όλες οι αποδείξεις και τα παραστατικά που το συνόδευαν.

Όλα τα είδη θα πρέπει να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύονται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων

1. Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 6944 453 953 ή στέλνετε το αίτημα σας εγγράφως στην ηλεκτρονική διεύθυνση dressingroomgr@gmail.com αναγράφοντας την αιτία για την επιστροφή.

2. Αφού λάβουμε το αίτημα, σας ενημερώνουμε για τη διαδικασία συσκευασίας του αντικειμένου και στη συνέχεια ορίζουμε ραντεβού για να έρθει η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier) να παραλάβει το δέμα.

3. Στο δέμα που παραλάβατε, περιλαμβάνεται φόρμα επιστροφής με αναλυτικές οδηγίες.

4. Προετοιμάζετε το δέμα σας γα επιστροφή:

  • Συμπληρώνετε τη Φόρμα Επιστροφής και το λόγο για τον οποίο επιστρέφετε το προϊόν.
  • Βάζετε τη φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη μέσα στο δέμα καθώς και την απόδειξη αγοράς και τα παραστατικά που συνόδευαν την αποστολή.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει όλα όσα περιελάμβανε η αρχική συσκευασία, όπως κάρτες γνησιότητας, πάνινη θήκη φύλαξης κ.α.
  • Συσκευάζετε το δέμα σύμφωνα με τις οδηγίες, ώστε το περιεχόμενο να είναι προστατευμένο και να φτάσει σε εμάς με ασφάλεια.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ίδια είτε άλλη συσκευασία.

Εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής (απόδειξη ημερομηνίας παραλαβής αποτελεί η σφραγίδα της courier) και μετά από ελέγχο του προϊόντος ότι πληρεί όλες τις προϋποθέσεις για την επιστροφή, προχωράμε στην επιστροφή χρημάτων σας, βάση της αρχικής τιμής αγοράς, σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική κάρτα ή λογαριασμό PayPal.

Προσοχή!

Οι επιστροφές πρέπει να πραγματοποιούνται μέσα στο χρονικό όριο, όπως αυτό καθορίζεται στην παρούσα πολιτική, στην αρχική ή παρόμοια συσκευασία.

Προϊόν που έχει χρησιμοποιηθεί, τροποποιηθεί ή καταστραφεί δεν μπορεί να επιστραφεί.

Μην αφαιρείτε το καρτελάκι ασφαλείας της Dressingroom ή οποιαδήποτε άλλη ετικέτα συνοδεύει το προϊόν έως ότου είστε σίγουροι ότι θα το κρατήσετε.

Το κόστος επιστροφής του είδους βαραίνει τον πελάτη εκτός και αν υπάρχει άλλη έγγραφη ενημέρωση από αρμόδιο τμήμα μας.

Το dressingroom.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους της Πολιτικής Επιστροφών.

Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να κρατάει αντίγραφο της απόδειξης επιστροφής και να το προσκομίσει στην εταιρεία εφόσον του ζητηθεί ως απόδειξη για να μπορέσει να γίνει η επιστροφή χρημάτων.

Για παραγγελίες Εσωτερικού, το dressingroom.gr σας δίνει τη δυνατότητα να επωφεληθείτε την προνομιακή τιμή των 5€ για την επιστροφή των προϊόντων σας χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τις συνεργαζόμενες εταιρείες Ταχυμεταφοράς (courier). Το κόστος αυτό θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό προς επιστροφή.

Επιστροφή Χρημάτων

  • Πιστωτική Κάρτα / Paypal - Μέσα σε 5 μέρες
  • Μεταφορά σε Τράπεζα - Μέσα σε 3 μέρες

Πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο εδώ.